03 / 23 / 2017
- Aktuality
- Architekti/projektanti

Cieľom programu Superbrands je nielen vzdať hold najúspešnejším značkám v oblasti brandingu, ale taktiež uviesť do pozornosti spotrebiteľov a odobornej verejnosti mimoriadne silné značky pôsobiace na slovenskom trhu a prezentovať príklady hodné nasledovania pre účastníkov trhu, ktorí by sa radi rozvíjali a inšpirovali od najlepších.

Zisk pečate Superbrands je podmienený úspechom vo viackolovom výberovom procese. Do programu Superbrands nie je možné prihlásiť sa. Pri nominácii sa vychádza z databázy všetkých obchodných trade-mark značiek. Následne je vytvorený zoznam kandidátov, ktorí sú podrobení spotrebiteľskému prieskumu – realizovanému spoločnosťou GfK - ktorá na základe známosti a obľuby jednotlivých značiek zúži výber na semifinalistov. O konečnom pridelení ocenenia následne rozhoduje komisia Brand Council.
Program Superbrands obnovil svoje pôsobenie na Slovensku v roku 2013. Od roku 2014 sú značky vyhodnocované nielen v kategórii spotrebiteľských ale aj v oblasti business (B2B) značiek. Spotrebiteľské a business Superbrands daného roka predstavujú absolútnu špičku medzi konkurenciou.
„Ocenenie Superbrands je potvrdením našej kvality a povzbudením pre zákazníkov pri ich každodenných rozhodnutiach. Som rád, že sa nám cenu podarilo obhájiť i tento rok,“ hovorí Alexander Prizemin, marketingový riaditeľ spoločnosti. ISOVER sa stal takto ocenenou značkou už po druhý krát.
O spoločnosti ISOVER
Spoločnosť ISOVER s celosvetovou pôsobnosťou, vyvíja a predáva izolačné materiály v tej najvyššej kvalite už od roku 1936. ISOVER je divízia izolačných materiálov francúzskeho koncernu Saint-Gobain. Na Slovensku je ISOVER zastúpený Divíziou ISOVER, spoločnosti Saint-Gobain Construction Products, s.r.o., so sídlom v Bratislave. Prevádzkuje fabriku na výrobu stavebných izolácií z expandovaného polystyrénu v Trnave, a distribučné sklady v Trnave, Ružomberku a Prešove. Od roku 2009, kedy ISOVER prebral výrobu expandovaného polystyrénu od sesterskej divízie Rigips, stal sa stal výrobcom s najširším sortimentom tepelných, akustických a protipožiarnych izolácií na slovenskom trhu.
O programe Superbrands
Program vznikol pred viac ako dvadsiatimi rokmi vo Veľkej Británii. Marketingoví a komunikační odborníci si stanovili dva ciele: uviesť do stredu pozornosti mimoriadne silné značky a prezentovať pre účastníkov trhu, ktorí by sa radi rozvíjali a učili, značky hodné nasledovania. Odvtedy získal program celosvetové uznanie a dnes je cena Superbrands Award uznávaná ako špeciálne ocenenie v 90 krajinách na piatich kontinentoch. Komisia Brand Council ma pri udeľovaní cien kľúčovú úlohu, preto sa jej členmi môžu stať len poprední, vysoko uznávaní experti.